5 Mayıs 2009 Salı

GÖZYAŞLARI



Beni herşey ağlatır...mutluluk-
mutsuzluk..sevinç-üzüntü.Çok kolay
akar gözyaşlarım hiç direnemem
direnmekte istemem ağlanacaksa ağlamalıyım.Özgürce akmalı dilediği yerde engel tanımamalı ona acıyan gözlerle bakanlar,yada "hıh işte sulu göz başladı"diyenlere aldırmamalı ;bildiğini okumalı
gözyaşlarım.. öyle süzülürki gözlerimden hafif tuzlumsu tadıyla yanaklarımdan dudaklarımın kenarından sessiz sessiz geçer ılık ılık, ıslaklığı şefkattir bana...AĞLIYORUM...



Akıyorsa gözyaşlarım yeni doğan bebeğe;


Sevinci paylaşıyorsa kaderimde;

Ölümün ardından engel olamıyorsam kendime

yanmış ormanlara,katledilmiş hayvanlara

yürek tırmalayan şarkılara,

terk edilmişlere,kimsesizlere.....

gurbetin kavuşturmasına,aşıkların barışmasına

aşkımın gidişine,yalnızlığıma akıyorsa gözyaşlarım.

gecenin akışında duygularım çoşmuşsa

BEN UTANMIYORUM AĞLIYORUM..

5 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Ben kasarim Nilly aglayamam; ama bir de baslarsam aglamaya 2 gun susmam iyi mi...
Cok guzel yazmis; duyguyu cok guzel aktarmissin, keyifle okudum; klavyenesaglik...

nilly'nin dünyası dedi ki...

GULTEINEN..ağlamak her kişiye göre değişebiliyor..senin ağlamaman canını daha çok yakıyorsa bırak aksın zaten akacak yaş durmuyor be canısı.ne iki gün ne on gün...gülen yüzün hiç asılmasın...

aysebebek dedi ki...

Nilly'cim ne güzel yazmışsın tamda ben gibi olmuş.Keyifle okudum.
Gelsene bu aralar beraberce bir güzel ağlayalım.Benim için tam zamanı ne 1 fazla ne 1 eksik...İnan yolda bırakmam seni..Ta burnumun ucunda ..akmıyo..sızlatıyo..

111

Adsız dedi ki...

Şiirin ve yazın çok güzel, aynı zamanda yalın yazmışsın.Sorunlarımdan dolayı birde ben ağlayabilsem.
Yaşam güzel ve sen de güzel yapıtlar yazmaya devam et.İnsanlar içindeki umutlarla büyür ve koca bir çınar olur.Bir gün sende kocaman bir çınar olacaksın ve yaşama gülümserken nice insanlar yazılarını okumaya umut içinde devam edecek.

nilly'nin dünyası dedi ki...

Sevgili kuzen Ayşebebek))) gülmek sana çok yakışıyor......


Değerli arkadaşım Habib güzel yorumun ve dilkelerin beni mutlu etti.Teşekkür ederim.