6 Haziran 2009 Cumartesi

DÜŞLERMİ YALAN YAŞATANLARMI ?






Duygularamı hitap edeyim; aktüaliteyemi yoksa bilimselmi yazayım dedim!!!


Dedim ve 2-3 dakika öylece bekledim bir taraftanda Kenan DOĞULU dinliyorum "Beyaz yalanlar"


Bizimi anlatıyor ne?....Neyseee!




Çocukluğumda yeşil çimenlere yatar gökyüzünde toplanmış küme küme bembeyaz bulutları seyrederdim,ne kadar tonton görünürdü bana .Tam düş kurarken dağılır yer değiştirir ve şekilden şekile girerdi beyaz bulutlar; düşlerim yarım kalır hiç bir zaman tamamlayamazdım!


Gözlerimi kapatıp yeni hayallere başlardım gözlerimi açınca yine hayal kırıklığı yaşardım

benim bulutlarım olmazdı yerinde; sonra vazgeçer" aa işte bu ata benziyor yok yok bu şuna benziyor yada buna benziyor" diye kendime oyun yaratır yarım kalan düşlerimin izlerini silerdim aklımdan.Bulutlar beni hep kandırdı beyazlığıyla........




Sonra sonra gençlik başladı romantizm aldı bu sefer yerini..


Halil Rıfat Paşa kayalıktı o yıllarda, akşam saatlerine doğru çok güzel yer bulur tek başıma İzmir grubunu izlerdim,kızıllığın sarının vede mavi denizin buluşması harika görünür gün batımı sessizliğinde ben yok olurdum adeta kimse bilmezdi benim nerede olduğumu paylaşmak istemediğim içindi


yanlız olmalıydım çünkü bulutlarım beni güneşe bırakmıştı hayallerim orada devam eder ..güneşin batışı ile hayellerimin bitişi olur kızıllar vede sarılar maviye gömülürken..


Güneşte beni kandırırdı kızıllığıyla.




Sonra sonramııı sonra yetişkin oldum..sevdaya inandım....onun rengi yoktu sadece heyecanı vardı..


yer zaman önemli değil, nerede nasıl olduğun değil, seninle gidiyor sevda şekil almıyor batmıyor hiç yok olmuyor Allahım ne güzel şey SEVDA, sıcaklığını vermişsin kullarına birde acısını!..Olsun varsın rengi olmasın yüreğimizde yaşasın.




Sonra sonramııı sonra orta yaşa geldim uykusuzluğu öğrendim Sevdanın yanında..uykusuzlukla birlikte çocukluğuma döndüm bir kez daha bu sefer bulutlar yoktu yıldızlar vardı..Çok çeşitlidir


inanılmaz güzeller ışıl ışıl yanarlar ve hiç değişmezler hep sabit kalırlar "istediğim kadar düş kurabilirim" dedim kendime bir baktımki yağmurlu havada yoklar gün ağardığında kayboluyorlar onlarda bırakıyorlar yok oluyorlar.


Düşlermi yalan yoksa yaşatanlarmı?



4 yorum:

aysebebek dedi ki...

Sımsıcak düşler kurardım en umulmaz sandığın saatlerde ve
sevgimin sıcaklığını gözyaşlarıma yükler.

akıtırdım sancılanmış bedenime.
Bir tek sen varken dahi.
olmadığını zanettiğin saniyelerimde.
Ben seninle olabilmenin hayalini kurar;
sen ise ayrılmanın gerekçesi yapardın duymadığın HIÇKIRIKLARIMI

Sevgili Nilly'cim düşlerde yalan! Yaşatanlar da...

Ama biz gerçeğiz,sevgimizle sonsuza dek..

111

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Gerceklesen dusler de gercek Nillycigim hic gerceklesmeyenler; asla gerceklesmeyecek olanlar da...

Hangimiz satabiliriz ki duslerimizi 3 miskete?

Zaten yasam duslerin gerceklesirken yasadigin ve yasattiklarindan ibaret degil mi...

seviyorum senin baktigin bulutlar gibi pofuduk pofuduk kalbini...

Adsız dedi ki...

Yıldızlar da olsa, bulutlar da olsa farketmez.Hepsi "Doğa" annenin güzel çocukları...
Biz ise altlarında düşler kuran "gerçek" insanlarız Nilly.
Hem de çok gerçek!
Sadece tenlerimiz biraz daha kavruk ve yaşlı...
Kubilay

nilly'nin dünyası dedi ki...

@ SİZİ SEVİYORUMMMM HEMDE ÇOK..
NİLLY