28 Ekim 2009 Çarşamba

Unutamam seni


2005 yılında oğlum vatani görevini yapıyordu, her anne gibi hasretle yolunu gözledim;gecesi gündüzü birbirine karşıyor insanın.Ne yediğinden ne içtiğinden tad alıyor insan.Oğlum bunu severdi diye aklınıza geliyor heran,hemen şimdi olsaydı "oooo anneanne köftemi yaptın ne güzelde yenir ekmek arası ketçap dökülerek" dediği kulağınızdan gitmez."pul biber var dimi"demeside.Evladınız ne severse siz onu seversiniz.Sevmesenizde katlanırsınız.
Oğlum kurtlar vadisi dizisini çok severdi bende onunla beraber izlerdim.Çoğu konular karışık gelirdi ancak net olan bir konu vardı AŞK.Aşka saygı duyarım ve gerçek olan aşklar beni hep etkilemiştir.Çok şükürki oğlum vede gelinim böyle tutkulu aşıklar.Her neyse o sahneleri hep gözyaşı dökerek izlemişimdir.İstanbul taşı toprağı altın şehir sanat tarihi diyarı dünyanın gözbebeği herkesin görmek için can attığı benim ise sevemediğim şehir.Ne varki dizi izlediğim o günden sonra tek hayalim KIZ KULESİ nin karşısındaki banklara oturup sigara içmek oldu.(o sene sigarayı bıraktım)
İşte İstanbul işte Kız kulesi oğlumun nişanlısını alıp asker ziyeretine gittik ailece
.Oğlumla nişanlısı bir bankta ben bir bankta oturuyoruz sigaramıda yakmışımki keyfim beyde yok..Oda ne falcı bir kadın başımda dikiliyor illede fal bakacak hayır diyorum ısrar üstüne ısrar.Olmaz dediysemde bir ekmek parasına deyince peki dedim " 1 lira veririm""tamam" dedi.Parayı avucuma koydu"bir dilek tut"dedi iki eliyle kapattığım elimi tuttu şöyle hafif hafif sallayıp "gözünü aç" dedi gözlerimide kapatmıştımda 30 saniye kadar.Başladı falımda gördüklerini anlatmaya ben gülüseyerek dinliyorum.Bitti ve ayağa kalktı gidecek döndü dediki "sen çok iyi birisin;bir konuya çok üzüleceksin ama üç gün sonra unutacaksın" dedi masum masum bende "hadi bakalım "dedim..Çocuklarla gülüştük bizde oradan ayrıldık tramvaya bindik tutamaklara tutundum birden fark ettimki kolumda künyem yoktu "künyem yok" dedim babama usulca, yere baktım sonra kafamı kaldırdım dedimki "FALCI DOĞRU SÖYLEDİ"...)))) bileğimdeki künyemi nasıl aldı hala anlamadım ve ben KÜNYEMİ unuttum ama bir KIZ KULESİNİ birde kurtlar vadisini UNUTAMAM..))))

2 yorum:

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Şimdi her Kız Kulesi'nin yanından geçerken senin bu anlattığın aklıma gelecek ve güleceğim...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Hay saskinim!!!